2012. július 4., szerda

Egy régi kiságy új élete....

Még januárban eljött az idő, hogy elővegyük a sok-sok éve padláson porosodó kiságyat. (Ebben még anya, meg a testvére aludt annakidején). Igazi, békebeli, fából készült bútordarabról van szó. Nem olyan tágas, mint a mai darabok, de egy kisbabának nagyon is megfelel. Mivel még nem a saját házunkban lakunk, takarékosan kell bánni a hellyel (dobozok és zacskók mindenütt) - a célnak tehát nagyon is megfelelt:

Persze ez így elég kis csupasz ágy, nekiláttam hát, hogy egy kicsit konfortosabbá tegyem. Ez nem is volt olyan könnyű feladat a nagy hasammal - már csak szűk egy hónapom volt hátra. Először is vettünk bele egy 20 cm vastag, kemény szivacsbetétet, amire varrtam egy huzatot. Mivel nem tudtuk a kis jövevény nemét, a lila-sárga kombináció mellett döntöttünk. A matrac tehát lila huzatot kapott: 
Aztán a oldalsó szivacsok jöttek, hogy a baba ne üsse meg magát a rácsokban. Ezek lila-sárgák lettek:
Mivel egy szobában vagyunk a babával, úgy gondoltam, nem árt ha a kiságyra baldahin kerül, így egyáltalán nem zavarja majd az olvasólámpa fénye. Kék virágokkal hímzett sárga pamutvászonból készült:
Volt még némi anyagom, és mint mondtam, takarékoskodni kell a hellyel, varrtam hát egy praktikus zsebet is az oldalára. Minden pipereholmi elfér benne!
És a kis kuckó el is készült! :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése