2011. február 14., hétfő

Influenza után

Végre ismét jobban érzem magam. Sajnos a gyógyulás még nem tökéletes, de már nincs lázam, nem fájnak az izületeim, és a torkom sem akar lángra lobbanni. Elég nehezen ment a gyógyulás, alig lehet kikecmeregni ebből a betegségből.
Semmihez sem volt kedvem, pedig titokban örültem egy kicsit, hogy itthon lehetünk, de csak feküdtem az ágyban, mint egy darab fa. Egyszer nekifogtam, hogy legalább a kosaramba megvarrom a rég tervezett bélést, de 2 napig tartott, mire elkészültem vele - borzasztó lassú voltam. 
Persze azért a nagy lebetegedés előtt még sikerült alkotni valamit:
Ezt a táskát tesóm barátnőjének készítettem. Elég masszívra sikerült, mivel az anyaga erős munkaruha-vászon, plusz még vastag közbélést is varrtam bele. (A bari azért jó puha rajta, mert fehér polárból van). Cipzáros, bélelt, belül kicsi zseb - full extrás :-)
És persze magamnak is varrtam egy tatyót:
Ez nem anyira masszív, mivel eredetileg szatyornak készült, de annyira megtetszett, hogy varrtam bele egy vékony bélést, és hosszabb fülekkel láttam el. Így lett nekem is új táskám :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése