2011. február 21., hétfő

Lábadozás

Már egy hete dolgozok, de még csak most kezdem jobban érezni magam. Csak azt sajnálom, hogy amíg betegszabin voltam, nem tudtam jobban kihasználni az időt. Próbáltam én alkotni, de nem igazán tudtam rávenni magam: az agyam már rég megvarrt egy csomó dolgot, a testem meg csak hevert tétlenül :-)
Na jó, egy kicsit azért sikerült csinálni is valamit: kibéleltem végre a kosaram, meg varrtam egy edényfogót is.
Hiába, most ez a pöttyös anyag a gyengém :-)
Aztán a múlt hét elején a kisebbik tesóm bejelentette, hogy bálba megy. Ez eddig rendben is volt,  csakhogy utána azt is közölte, hogy a szép új ruhájára megkötőt kellene varrni fekete bársonyból - jelenleg ugyanis a masnis korszakát éli. És hát nem jönne rosszul egy kis fekete táska sem. Az eredmény: gúvadó szemek két estén keresztül a hímzőráma és a varrógép mellett, masni a szép ruháján, és egy ilyen kis fekete táska:
De a gúvadó szemek nevetősek lettek, amikor tesóm a nyakamba ugrott örömében....




3 megjegyzés:

  1. Szia Vera!

    Itt vagyok én is:) Ha valami kérdésed van blogolással kapcsolatban, csak írj nyugodtan, a blogomban felül és oldalt is megtalálod a címem, csak rá kell kattintani és már jön is a levél, ha tudok, szívesen segítek!:)

    Meg kell mondanom, ez a legcukibb blogháttér, amit mostanában láttam, remélem a család is alaposan megdicsérte, nekem nagyon tetszik. A bárányos applikációdtól pedig egyenesen elolvadtam, úgyhogy ne legyenek kétségeid, nem "illedelmességből" iratkoztam fel hozzád, szívesen foglak olvasni, még ha sokszor el is marad a kommentelés (majd te is megtapasztalod pár hónap múlva, bloggerbetegség:)

    Egy jó tanács, hogy megismerjék a blogod, hagyj minél több helyen kommentet, iratkozz fel állandó olvasónak és ha gondolod, én is tartok most már rendszeres időközönként blogbemutatót, szívesen belinkellek téged is, nem fognak rosszul járni az olvasók:))

    VálaszTörlés
  2. A bariktól én is elolvadtam, csakúgy mint Kicsikató. Nagyon tetszenek a portékáid és a blogod is. Nem ígérek hogy rendszeresen fogok kommentelni, de biztosan gyakran betérek majd Hozzád.

    VálaszTörlés
  3. nem is csoda, hogy a tesód a nyakadba ugrott, nagyon szép kis táska ez :)

    VálaszTörlés