2011. március 25., péntek

Képek nélkül...

elég nehéz bemutatni bármit is, de sajnos most nem tudok képet mellékelni a kis elkészült, illetve készülendő dolgokról. Viszont már elég régen nem írtam új bejegyzést, és most adódott egy kis időm. Hogy mi is köt le mostanában? Hm, nos eléggé felfordult az életünk, mert szeretnénk házat építeni :-) Persze ezt sokkal egyszerűbb így leírni, meg kimondani, mint megvalósítani. De nagyon eltökéltek vagyunk, és minden erőnkkel azon vagyunk, hogy az álmunk megvalósuljon! De azért, aki szorít nekünk, annak nagyon megköszönjünk, mert ránk fér :-)
Nos igen, ilyen körülmények között azért elég nehezen jön össze bármilyen "portéka". De azért nagyon igyekszem (még a két kedves jelentkezőmnek is készíteni szeretnék valami igazán kedves dolgot)! Amit mostanában készítettem az egy Sunbonnet Sue (vagy ahogyan sokan ismerik: Kalapos Zsuzsi) applikációval díszített neszeszer. A ferdepántos verziót készítettem, de be kell valljam töredelmesen: nem vagyok elégedett. Pedig - szerintem - nem sikerült rosszul, de nekem sokkal jobban tetszik az a verzió, mikor a cipzárat szépen bevarrjuk a két anyag közé, és az belülről így rendezettebbnek tűnik. Szóval nem hiszem hogy ebből a típusból (nem a mintából!!) lesz repeta. Egyébkét is szeretem a változatosságot: megfogadtam, hogy soha nem csinálok két teljesen egyforma darabot semmiből sem - ezért is lett a kreálmányiam neve az, hogy Páratlan Portékák.
Aztán készítettem egy kis (tényleg kis!) levendulás zsákot, amolyan fiókba valót. Azzal már elégedett vagyok. Életemben először hímeztem házi vászonra keresztszemest, de szerintem nagyon jól mutat. (Remélem kép nélkül is hisztek nekem :-))
És a folyamatban lévő ügyem: rongyszőnyeget horgolok kidobásra ítélt játszós pólókból!!!! Éljen az újrahasznosítás!!!
Ígérem, holnap már képekkel is szolgálok majd, és lemeózhatjátok az újdonságokat! Addig is mindenkinek jó pihenést és ügyködést kívánok!

3 megjegyzés:

  1. Szorítok a házépítés miatt, mi is építkeztünk és már lassan 2 éve itt lakunk, de még mindig van mit csinálni, úgyhogy kitartást!
    A képeket majd kíváncsian várom, főleg a pólókból készült rongyszőnyeg érdekelne, jól hangzik :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kedves biztatást, remélem nemsokára nekünk is lesz hova beköltözni :-)
    Próbáltam részletesen írni a szőnyegről, de ha valami kérdésed van még, nyugodtan írj! (egyébként most jut eszembe, hogy ki is lehet rojtozni akár pólófonallal, akár spárgával :-)

    VálaszTörlés