2010. december 31., péntek

Ünnep után

Most ünnep után van egy kicsi időm írni. Nagyon elfoglalt voltam: minden szabad estém ajándék-gyártással telt. Megpróbáltam mindenkinek valami szép, általam gyártott dolgot adni. Az én szememben ezek a tárgyak mindig valami többet jelentenek, mivel konkrétan valakinek készülnek sok fáradsággal, de még több szeretettel. Egyediek és kedvesek.
Megpróbálkoztam én is valami hasonlóval kis családom számára, és íme az eredmény:

Ez az egyik tesóm ajándéka. A bari fehér polár anyag, így tényleg puha, baris hatású :-)
Ez pedig a másik tesómé. Kincses zsák. Remélem tetszik nekik. És még egyéb dolgok:

Ez alábbit ZSENIKŐ dolgai között találtam, ő készített egy ehhez igen hasonlót. Remélem nem bánja, hogy merítettem az ő munkájából. Az ajándékozott nagyon örült neki :-)

1 megjegyzés: